Velkommen til Guldborgsund Kommunes tilskuds- og foreningsportal.
Brugernavn
Ny bruger
Henvend dig venligst til sekretariatet for Borger & Branding på telefon 54 73 15 00 eller mailadressen borgerogbranding@guldborgsund.dk, som vil oprette dig som bruger og herefter sende dig et brugernavn og et password. Det tager ca. en arbejdsdag.
Velkommen til Guldborgsund Kommunes tilskuds- og foreningsportal.
Portalen indeholder en lang række informationer om tilskud, tilskudsansøgninger og -afregninger samt information om alle registrerede foreninger i Guldborgsund Kommune.

Foreningsportalen bruges som platform for ansøgninger til en række kommunale tilskud og puljer, herunder

- tilskud til aftenskoler, foreninger samt Kulturudviklingspuljen
- Kulturturismepuljen
- Turismepuljen
- Bosætningspuljen
- §18 og § 79 puljerne

Læs mere om de enkelte puljer under menupunkterne til venstre

HUSK! at godkende børneattesterklæringen samt indberette medlemsoplysninger og eventuelle lokaleoplysninger hvert år i perioden primo/medio december til og med d. 15. februar

Du godkender børneattesterklæringen ved at gå ind under menupunktet "Foreningen" i menuen til venstre.

I henhold til lovgivningen skal alle godkendte foreninger godkende børneattesterklæringen hvert år, uanset om foreningen har med børn og unge under 25 år at gøre eller ej.

NYHEDER

Se alle nyheder

14-08-2017: Vi åbner den 15. august, for ansøgninger vedr. §18 og §79

Vi åbner op for ansøgninger vedr. §18 og §79 den 15. august 2017.
Ansøgningsfristen er den 1.10.2017

15-12-2015: Foreningsoplysninger og børneattesterklæring 2015

Foreningsportalen er nu åben for indberetning vedr. 2015. Det betyder bl.a., at alle brugere af Portalen skal godkende børneattesterklæringen samt ændre og godkende medlemsoplysninger og lokaleoplysninger for 2015 første gang Portalen besøges. NB! Ansøgninger og afregninger af tilskud kan ikke foretages, før dette er sket.

VIDEOVEJLEDNINGER

HVAD ER FORENINGSPORTALEN?

BØRNEATTESTERKLÆRING OG MEDLEMSOPLYSNINGER - SÅDAN GØR DU!

SÅDAN ÆNDRER DU FORENINGSOPLYSNINGER!

Øvrige link: