TURISMEPULJEN ER LUKKET
TURISMEPULJEN, BOSÆTNINGSPULJEN OG KULTURPULJEN ER LUKKET

Fra januar 2024 kan du i stedet søge den nye FOKUS-pulje.

FOKUS-puljen er en pulje, der kan søges af foreninger, organisationer, institutioner mv. i Guldborgsund Kommune.

Formålet med puljen er at understøtte aktiviteter og projekter der gavner fællesskaber og styrker lokale potentialer. Aktiviteten skal som udgangspunkt foregå i Guldborgsund Kommune.

Puljen kan søges via et ansøgningsskema, som du finder på siden her: www.guldborgsund.dk/puljer

Udvalget har besluttet at samle flere puljer i én for at gøre det mere overskueligt hvor man skal søge. Den nye pulje hedder FOKUS-puljen, som står for F (Fritids- og foreningsliv) O (Oplevelser) K (Kultur) U (Udvikling) og S (samarbejde).

Illustration af Frits Ahlefeldt
Spørgsmål
Spørgsmål til Turismepuljen eller den nye FOKUS-pulje kan rettes til Sølve Solbjørn Skov, på telefon
2518 0334 eller på mail til soss@guldborgsund.dk